Tema: Re: dviraciu laikikliai ant auto
Autorius: Linelis
Data: 2010-03-05 15:29:48
ta tema daug isdiskutuota

ant kablio arba ant galo masinos :
+ neaukstai kelti
- nepatogu is bagazines pasiimti daigta keliones viduryje
- kai kuriais atvejais uzstoja galini vaizda
- pats didziausias blogumas, kai vaziuoji per lietu, dviraciai tampa labai
nesvarus, o jei dar tenka ir zvyrkelio, tai netki nesveika grandinem,
zvaigzdem , bei kitiems mechanizmams, nes visur buna pilna dulkiu. Ant stogo
jie tik suslampa, bet neapsinesa nesvarumais is po ratu.
- gali tureti problemu su policija, jeigu dviraciai uzdengia numerius.
Kolkas kaip ir nieko nenubaude, bet pagal sasusa istatymo raide betkada
policininkas gali israsyti kviteli uz "numeriu slepima". Reiktu pildomai
isnesti galinius zibintus ir numerius.

Ant stogo
+ niekam nemaiso, uzdejai ir pamirsai visa kelione.
- nepatartina vaziuoti greiciau 120km/h ( nezinau ant kiek tai aktualu
Lietuvoj), nes geras vejas gali ir nurauti :)
- jei automobilis aukstas (minivenas) o savininkas 1.70m ugio kudas
kompiuterastas , tada atsiranda sunkumu uzkelti dvirati, bet atkalus
uzkelimo technologija si problema dingsta :)
- vaziuojant reikia atkreipt demesi i automobilio auksti kad nenuraut naxer
dviraciu, pvz miske i sakas arba mieste i kanors. tai retas atvejis, ale man
teko susidurt.

Jei lyginti kainas, tai labai panasu. jei ziuret firmini nauja, abieju
kainos kosmines, o is devetu gaunasi panasiai.

siaip as turejau ant kablio, meciau, dabar turiu devetus is turgaus Thule
ant stogo, man tai geriausia.
dar vienas privalumas ant stogo : tuos skersinius gali panaudoti ir siaip
parsivezti koki nors krovini, nu tipo kaip bagazine ant stogo.

Ant stogo geriausia.