Tema: Re: Citroen C4 1.6Hdi +/-
Autorius: Velnias
Data: 2010-02-21 18:51:19
Buvau laimejes nauja C4 (su 100 km rida) is VEHO savaitgaliui pasivazinet
2005 metais. Tai tikrai pakaba dirbo kaip sugedusi - per gulinti menta
pervaziuojant subilda kaip amortikai butu pareje (vaziavau tikrai tvarkingai
kaip "su savo", ne tai kad nestabdant pralekt). Nu ir seip tokia bildanti
pakaba per duobes buvo. Galvojau gal pirmi gamybos metai, pataisys
gamintojas, bet tai bbz kaip ten yra. Su naujesniu tiesa nevaziavau.