Tema: Re: Citroen C4 1.6Hdi +/-
Autorius: kewle migyje
Data: 2010-02-21 17:45:36
gal mano subine link senatves nebejautri, bet man ta pakaba... gal neideali, bet niekuo ne bloga kasdieniniam naudojimui
o vazinejes esu ne su vienu ir ne su dviem C4'ukais - ir nuliovais ir su rida virs 100 kkm

del stabilizatoriaus traukiu nesistebiu - jei primetus, kokios db gatves (bent jau musu kaime) :(

--
'(oo)'