Tema: Re: Rimtesnis testas
Autorius: Mikrobas
Data: 2010-02-18 12:35:10
Faros neplaunamos, matomuma megstu gera. Prie pat furos siknos nesiklijuoju.
Uz tai megstu rytais langa atitirpineti su skysciu ir valytuvais :)
Skyscio bakelis 4l, paskutini karta pyliau (tiklsiau papildziau) pries
naujus berods, nepamenu.
Kad gerai isivalytu daug skyscio nereikia, svarbu kad nepridziutu. Valytuvai
nera is brangiuju keisti ziemos pradzioje.
Ir tokios sanaudos kiek pamenu visada budavo. Tik anksciau buvo karutis su
1.5l talpos bakeliu, tai tekdavo bagazineje skyscio veziotis.
Dabar ipilu ir pamirstu.