Tema: Re: Rimtesnis testas
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-02-18 09:43:11
Matai tikio žargono tai nevartoju, ten kur aš augau taip niekas nešnekėjo.
Rimtesniu testu pavadinau išsamesnį testą, tiesiog man labiau patiko negu
rodytas per TV. Jei mano produktą būtų išdėję į šuns dienas, būčiau
pasidomėjęs kas ir kaip negerai su mano produktu, o dabar tiesiog žiūriu iš
šono ir tiek.