Tema: Re: Numerio Perkelimas
Autorius: zhegonskas
Data: 2009-03-19 23:49:02
pzdc nuvertejimai... 56 k uz w12.... triperna nauja trojke dvigubai
kainuoja, ar mano korolla su kita raide.

bet as dabar primeciau, kaip vistik tai yra pacanska pirkti nauja
sonderklasse ir ankiek kazkuria prasme juokingas yra devetos
sonderklasses pirkimas, nes nu "visiskai nebe tas pats".

ta prasme koks pitas kas ar e klase, taigi is esmes px naujas ar
pagyvenes jahrwagenas. o nauja sonderklase vs. deveta tai cia toooookia
"socialine praraja" :))