Tema: Re: Sekimas, optimizavimas
Autorius: trenerio asistentas
Data: 2009-03-19 11:14:18
eiktu, ash cia labai piktdziugishkai nusiteikes esu :)

kokiais 2005 metais, kai vienoj tokioj radijoj dirbau, tai savininkui
pasiuliau plana, kaip optimizuoti visu jo turimu 4 regioniu radijo stociu
kashtus ir personalo darba. tai tada supyko jis ant manes, kad girdi kaip
ash dristu skaiciuoti jo pinigus.  zodziu, susipykom ir isejau nafik.

ana savaite susilaukiau skambucio. spek ish ko ir spek apie ka shneka ejo.
nu ir savaime aisku tu dabar atspesi, ka ash atsakiau i ta pasiulyma.