Tema: Re: Skelbimu portalai. sorry. kb
Autorius: Sharkius
Data: 2009-03-18 17:17:07
Jei rankos ne is teisingos vietos auga, o vidury nakties pazadintas
nesugebetum pasakyt bent trylikos galimu priezasciu kodel nesikuria masina,
be to jei neturi senelio palikto garaziuko su detalemis tai geriau
neprasidek su moskvycium, nes tiketina jog ne visuose servisuose zinos nuoko
pradet ji remontuot ir is kur detaliu gaut, o genda sitie padarai
neprognozuojamai... taciau kita vertus taisosi viskas cia pat - ant gatves
:)