Tema: Re: Uzsipyliau sudino kuro. Ka daryt?
Autorius: Fla
Data: 2009-03-18 13:37:02
Keista, ner teke jokiu problemu su neste ar ju kuru turet..

Na nebent su ju klientais, tiksliau vienu egzemplioriu, pries pora dienu, Kaune :))
Bet ir tai ne problemos ten buvo, o tiesiog pralinksminimas geras :D

Zodziu ivaziuoju i kolonke, laisva likus tik viena vieta, joje zarna kitoj pusej nei
mano auto uzpylimo anga. Kad nereiktu su slangos stipriai tempt, aplink masina braukyt
(kaip vienam youtube filmuke:) ir t.t., tiesiog ivaziaves i kolonke apsisuku ir
privaziuoju taip, kad 'bako dangtelis' butu prie zarnos (o ne priesingoj pusej).

Nu ir ka, privaziuoja tos auto markes, kuria pasak newsu tautosakos renkasi tik vaistininkai arba
p*derastai atstovas (is isvaizdos realu - liaunas, plikai galva nusiskutes vyriskis), ir
pradeda aiskint kaip as cia vazhiuoju, mol ish kitos puses i kolonke per plyta ivazhiavau,
etc. Pradejau zvengt, pasakiau kad ivaziavau pro ten kur gailma, kolonkej apsisukau, ir siaip
kad nenusisneketu/nebejuokintu.. Tai pasimete, isizeide, ir pasakes kad "vistiek atbulas turesi isvaziuot!!"
(ka beje betkokiu atveju planavau daryt:)), bei dar kazka panosej sumurmejes, sedo i mashina..
Nezinau, gal su mintim sleptis pas masinoj sedejusia ir susigedusia boba po sijonu, nes neuzteko
kiaushu ateit, ir pasikalbet is arciau.. :))

O juokingiausia dalis ta, kad kol neskubedamas pyliausi (visgi >65ltr), issiiminejau cekius, ir t.t.,
atsilaisvino kitos uzpylimo vietos, bet zmogelis vistiek lauke ir "saugojo" kad "atbulas isvazineciau"..
O dar juokingiau pasidaro kai pagalvoji, kad pas to zmogelio automobiliuka uzpylimo anga berods irgi toj
pacioj pusej kaip ir pas mane, ir kad ta vieta uzsipylimui jam taip pat turejo but nelabai nepatogi :DD

--
Ar zinojote, kad "o tau trukdo?" yra labiau diagnoze, nei klausimas? :)