Tema: Re: energijos sunaudojimas
Autorius: eMJei
Data: 2010-02-14 12:35:27
svelniai tariant siek tiek persudai. Del W, bet ne del sypsenos. Klausem
  su draugu muzikos, sakau, ar uztenka garso? (susikalbet jau sunku) :)
Groja tik 20 W. Gavosi tokia pamoka, kuria beje labai gerai suprato, nes
zmogus marketingo spec. - "juk reikia kazkaip garsa suvesti i viena
dydi, kad butu lengviau parduot". Tik vat cia 20W, bet tikrai niekam
grupse (ir man) nesueina skaiciai su 1W..