Tema: Re: energijos sunaudojimas
Autorius: Contax
Data: 2010-02-13 10:48:00
Tie simtai watu tai dazniausiai yra marketingo dalykas, nes eiline publika
jokio kito parametro apart W nesuvokia. Todel siauraakiai ir raso ant
bumboxu 500W kai is tinklo ima 30W. O jei objektyviai, tai galiu pasakyt,
kad pats klausau per A klases stiprintuva atiduodanti max 8W. Stiprintuvas
labai panasus i sita, bet truputi kitoks:
http://audio.ring.lt/mosfet/follow.html

Realiai situacija tokia, kad prie 1W jau sunku kambary susikalbet.
Pagrindinis klausymas yra 0,5W galingumu. Tiesa, koloneles is jautresniu,
93dB. Man asmeniskai lenktynes del W nekreipiant demesio i kitus parametrus
kelia sypsena.