Tema: Re: req: patarimo del koloneliu prie pc
Autorius: Smirgelis
Data: 2010-01-31 17:00:23
pats turiu z4, tiesa man labiau pasiseke - nupirkau geros bukles uz 150lt.
Galvojau gal kazka is microlab imti, taciau vietos ant stalo konkreciai
nera. Siaip patenkintas ir artimiausiu metu neplanuoju kazko keist. Siaip
kadangi naujas imsi tai gali paziuret z2300, irgi labai geri atsiliepimai,
tik man atrodo gal jos truputi brangesnes.