Tema: Re: req: patarimo del koloneliu prie pc
Autorius: PxYra
Data: 2010-01-31 16:21:54
http://kainos.lt/microlab-pro3-2-0-speakers-90w-rms-45w-45w-remote-p235401
pats pirkau tokias mokejau 343lt pavasary BMS'e, pagrinde del to kad
atskiras stipriakas (kuris parduotas daba) su distanciniu, labai patogu ji
kur nusinest, kompaktiskas, pacios sveria gan nemazai, iki auto deze su jom
tempiau sunkiai, nera popierines, skambesys neblogas bet man paciam noretusi
daugiau kieto zemo (JBL'inio), va minksto tai netruksta ir grazus jis, bet
siaip visi kas uzeina i sveciu ir paklauso tai pastoviai seile i jas
varvina, "kaip ten skambetu ar ten", "duok pabandyt" :D, pats perklausa gali
Kaune padaryt, pageidautina kad stipriaka koki padoresni atsiveztum nes pas
mane jos nuo Audigy 2 Value (KX project)->Samsung MAX-930->PRO 3, su
jokiomis neaiskiomis fufliakinemis is senuku uz panasai kaina skambesys
nelyginamas (kiek teko prisiklausyt paciam)

On 2010.01.31 14:11, PxYra wrote:
> mazai pas jas RMS, geriau jau Microlabo ka nors, manau 300-400lt ribose
> ka nors geriau nei Microlab Pro 3 sunku rast, pataisykit jei klystu :)

Sprendžiant iš foto ir charakteristikų, greičiausiai neklysti. Čia jau
panašiau į lentynines hi-fi, nei pc kolonėles. Nors jos yra ekranuotos,
tai galima ir kaip pc akustiką naudot. Aišku, viską sudėliotų į vietas
praklausymas, nes be jo tai būrimas iš kavos tirščių gaunasi. Kiek jos
tiksliai kainuoja?