Tema: Re: Lossless irasymas
Autorius: Bronco
Data: 2010-01-26 03:52:19
On 2010.01.25 13:12, AS wrote:
> PlexTools vienam gabale sustojo ir atsisake del neistaisomu klaidu.
> EAC pakisau, viskas nuejo, buvo apsidziaugta.

Jei įrenginys buvo tas pats, tai EAC suvalgė tik dėl kitokių nustatymų
error recovery. Pažiūrėk, ir EAC ir Plextoolsai šiuos nustatymus turi,
tiesiog pas plextoolsus buvo nurodytas per mažas bandymų skaičius ir jis
per tiek nesugebėjęs nuskaityti išmetė klaidą. EAC, gi, pabrūžino ilgiau
ir nuskaitė. Be to, EAC galima taip nustatyti, jog jis herins bet kokias
klaidas ir po to bus traškesiai. EAC būtini teisingi nustatymai, tik po
to jis tampa nuostabiu įrankiu.

Aš anksčiau čia dėjau detalią info apie teisingą EAC suderinimą, jei kam
reikia, rašykit asmeniškai, atsiųsiu paketą info. Mail'as beveik tikras.