Tema: Re: Lossless irasymas
Autorius: Bronco
Data: 2010-01-25 10:54:57
On 2010.01.25 00:38, none wrote:

> Del Plextoro sutikciau, del EAC kazin. Burneriu problema yra dziteris ir
> nieko nepridesi, Plextor yra geriausia iseitis. Bet cdda2wav atlieka
> savo uzduoti puikiai.

Kalba eina apie rašymą, kuo EAC gali būti prasčiau už cdda2wav? Bent
teoriškai? Ar cdda2wav aplamai moka įrašinėti audio-cd į cdr? Nematau jo
aprašyme ne žodžio apie tai. Būtų įdomu išgirst samprotavimus. Nes mano
giliu įsitikinimu, rašant lossless kaip Audio-CD į CDR, rašymo softui
apart *.cue supratimo būtina tik gebėjimas rašyti nurodytų mažu greičiu
ir palaikyti offsetus. Viskas. Visa kita priklauso tik nuo blyno ir
burnerio kokybės.

O ripinimas tai atskira tema, kur jau gali būti įvairių nuomonių. Mano
nuomone - EAC tam labiausiai tinkamas ir svarbiausia, tai pagal
nutylėjimą yra pagrindinis ripinimo softas lossless muzikoje
bespecializuojančiuose torrent trakeriuose.