Tema: Re: Rega Mira (mk1) - verta demesio?
Autorius: SDF
Data: 2009-07-05 13:58:33
Dekui uz patarimus, bandysiu jamt.
Siaip iki siol naudojau akg k701, nes biudzetas neleido
detis sistemos apynormales. Bet gavau uz juokinga kaina
puikaus stovio 3 way Jamo Cl30A (msrp ju berods 800$ buvo kadaise),
tai dabar lieka stipreka pasiimt. Reikia nuo kazko pradet, kad veliau
butu su kuo lygint:)
Turiu dar gero stovio Korvet stiprintuva, soviet hi-end, bus idomu palyginti
:)

"Bronco" <TRINTI_bronco.mai@gmail.com> wrote in message
Jei trumpai, tai skambesys labai geras. Bet siaip reiktu gal vertinti
pasijungus prie turimos akustikos. Pats jau keleta metu naudoju
minimalistini Rega Brio ir su turimomis AN kolonelemis jis skamba tikrai
puikiai. Pries pasirenkant stipra paklausiau nemazai kitu, tai Brio
kainos kokybes santykiui, ko gero, lygiu sunkiai pavyktu rasti. O Mira
neturetu buti prastesnis :) Siaip, uzpernai buvo sovusi mintis
pasikeisti brio i mira, tai parsiveziau, sujungiau abu, ilgai junginejau
ir klausiau. Na, truputeli truputeli, jei man nepasivaideno :), mira
skambejo geriau, bet cia paklaidos ribose, nes kol perjungi laidus
kazkiek skambesys uzsimirsta :) Likau su brio, t.y. neradau rimtu
argumentu "uz" tiek primoketi, galima sakyti, beveik vien uz distancini
valdyma :) Mano asmeninis patarimas butu toks - jei ta naudota Mira tau
parduos panasia kaina i naujo Brio, pirk, jei pastebimai brangiau - dar
pagalvok. Bus paprasciau, jei si klausima padalinsi i dvi dalis:

1. ar tau tinka (patinka) Rega stipru skambesys su turima akustika;
2. jei taip, tai ar verta pirkti naudota mira mkI, ar pirkti kazkuria
nauja Rega.

Taip bus paprasciau apsispresti ;)

p.s. po visais savo teiginiais statau riebu IMHO, nes labai jau
subjektyvus dalykas yra stipro skambesio gerumas ir verta/neverta klausimai.