Tema: Re: Rega Mira (mk1) - verta demesio?
Autorius: Bronco
Data: 2009-07-05 05:42:49
Jei trumpai, tai skambesys labai geras. Bet šiaip reiktų gal vertinti
pasijungus prie turimos akustikos. Pats jau keletą metų naudoju
minimalistinį Rega Brio ir su turimomis AN kolonėlėmis jis skamba tikrai
puikiai. Prieš pasirenkant stiprą paklausiau nemažai kitų, tai Brio
kainos kokybės santykiui, ko gero, lygių sunkiai pavyktų rasti. O Mira
neturėtų būti prastesnis :) Šiaip, užpernai buvo šovusi mintis
pasikeisti brio į mira, tai parsivežiau, sujungiau abu, ilgai junginėjau
ir klausiau. Na, truputėlį truputėlį, jei man nepasivaideno :), mira
skambėjo geriau, bet čia paklaidos ribose, nes kol perjungi laidus
kažkiek skambesys užsimiršta :) Likau su brio, t.y. neradau rimtų
argumentų "už" tiek primokėti, galima sakyti, beveik vien už distancinį
valdymą :) Mano asmeninis patarimas būtų toks - jei ta naudotą Mirą tau
parduos panašia kaina į naujo Brio, pirk, jei pastebimai brangiau - dar
pagalvok. Bus paprasčiau, jei šį klausimą padalinsi į dvi dalis:

1. ar tau tinka (patinka) Rega stiprų skambesys su turima akustika;
2. jei taip, tai ar verta pirkti naudotą mira mkI, ar pirkti kažkurią
naują Rega.

Taip bus paprasčiau apsispręsti ;)

p.s. po visais savo teiginiais statau riebų IMHO, nes labai jau
subjektyvus dalykas yra stipro skambesio gerumas ir verta/neverta klausimai.