Tema: Re: Cyrus 8 XPd
Autorius: offline
Data: 2009-06-25 14:22:10
na supranti, šiiap tas atstovas su kuriuo kalbu dažnaisuai yra toks nevadybiniškas :) kaip kad skirtingai nuo to su kuriuo klausėsm ir dar labiau skirtinngai nuo dar vieno :)
bet kokiu atveju upgreidinti iki 8 XPd būt pigiau :) o ir nuskamebėjo jis man pakankamai, t.y. geriua kažko namuose man nereikia.. bent  kuriam laikui :) t.y. jis viską groja puikiai tia ką aš klausau :)
nu gal čia reiks parašyt tam bičiukui.. mažum ką ir sumastysiu :)