Tema: Re: Cyrus 8 XPd
Autorius: Icetom
Data: 2009-06-19 12:39:01
Ta prasme, kad nepatikima? Iš jo pirko ir perka iš Cyrus forumo
http://forum.cyrusunofficial.co.uk/  dalyviai. Visi patenkinti buvo ir yra.
Paul Hobson slapyvardis kipper247. Net yra kažkuriam poste įmesta jo
nuotrauka. Jam turbūt apie kokių 50 m.
Pvz., http://www.rdhworld.co.uk/punbb/viewtopic.php?id=13337

Aš iš jo drąsiai pirksiu x-demo, kai nuspręsiu, ar tikrai man reikia DAC-X
ar ne.

Daugiau nelabai žinau, kas iš UK platintojų siųstų į Lietuvą. Kiti griežtai
laikosi Cyrus nurodymų :( Be to gauni visas atitinkamas gamintojo garantijas
vs ebay.