Tema: Re: Nešiojamas garsiakalbis
Autorius: [mikro]
Data: 2018-12-21 08:47:40
tai kad a2 ir yra totalus sudas. b&o manau labiausiai nevykes garso prasme
daiktas. tik tiek kad mazas, bet skambejimas tai jo kazkokia pumpavimosi
masina... ir kaina jo tikrai neturetu tokia buti. 150 as uz ji nx neduociau.
ikea bent 20-tukas irgi biski kompresina, bet anam dar toli iki b&o, o ir uz
tokia kaina tu nesitiki, kad ta ikea kazka grot gali:) 30-to negirdejau.
vakar uzklausiau 17-to b&o, va sitas nustebino, nes nebuvau girdejas, 15-ta
tik, nes kolega turi. tai suolis didelis...

On 2018-12-20 10:37, [mikro] wrote:
> o tu sita girdejas kaip groja?
> nachui ja

Šiaip tai nesinori veltis į diskusiją apie tai, ko aš pats savo ausimis
negirdėjau, bet jei atvirai, tai pažiūrėjus į IKEA variantą, jis bent
panašus į teisingą ir tik pradėjus mėsinėti pradedi rast prie ko
prisikabint, o tas Beoplay tai net iš vaizdzelio nepanašus į galintį
skambėti normaliai. Kažkokia plokščia, maža, plastikinė dėžutė su
dirželiu rankoje nešioti :/ Aišku, aš galiu klysti spėdamas, gal Bangas
ten kažką pribūrė nesvietiško, bet vien jos vaizdelis manęs tikrai
neįkvepia. IMHO.

p.s. Amazone jos geriausia kaina buvo 150 EUR, tai jei kas planuojate ją
pirkti, nepermokėkite labai, geriau palaukti tikros akcijos.