Tema: Re: Nešiojamas garsiakalbis
Autorius: Bronco
Data: 2018-12-18 16:40:03
On 2018-12-18 15:28, Julius wrote:
> Ačiū Bronco už išsamią apžvalgą. Pasitikiu Tavo ausimis, nes apie
>   akių teisingumą aš jau žinau.

Prašom ;) Tik pakartosiu, jei staiga neužfiksavai, jog šiai IKEA
kolonėlei nėra lygių pagal skambesį TOJE kainų kategorijoje, tarkim, iki
100 EUR. Su labai brangiomis aš jos palyginti negalėčiau, nes niekad
nedomino tokio tipo labai brangūs gaminiai ir aš jų skambesio
negirdėjau. Bet jei reikia BT garso iki 100 EUR, tai šitą didesnę IKEA
kolonėlę pirk drąsiai.

Tarp kitko, ir ta mažesnioji gerai skamba, bet didesnioji ją nupučia :)
Tai jei sugalvoji paklausyti abi, būtina pradėt nuo mažesniosios.

> O kai važiuosi iki
>   pardės, tai ir galimas turėtojas bus kartu. Staigmenos nebebus.

Kita vertus, bus pliusas, jog galėsi priėjęs pasijungti savo telefoną ir
pats paklausyti kaip skamba. O IKEA pasislėpti nuo "pašalinių akių" nėra
sudėtinga - praeini kolonėles, pasakai, jog prispyrė į tuliką, grįždamas
greit griebi nuo lentynos, iškart į kasą, greit padedi į auto kuo nors
pridengęs ir... grįžti iš tuliko ;)