Tema: Re: Anti-audiofilinis klausimas
Autorius: Night
Data: 2016-12-24 12:04:10
Sutinku. Svarbu, daug bumčiko :) Tik tiek, kad to Ibiza tai nx man su
akumuliatorium nereikalingos, o ir niekur nerandu, ar jos susiporuos
tarpusavyje. Na dar labai nedidelis procentas yra kai muzika bus klausoma
blaiviame stovyje ir nelabai garsiai, tai "koncertinės" koilonėlės kažin ar
pats geriausias variantas M-1 leisti, nor gal ir px... :)