Tema: Re: Anti-audiofilinis klausimas
Autorius: [mikro]
Data: 2016-12-24 10:15:31
nu sodybelej popsa liuobt pripisusiems visiems tikrai niekas ten is ausu
nebega:) nes kazko rimtesnio ten butu ir gaila patrepsenkems. as taipskant,
I tokius dalykus labai preciziskai neziuriu, dar ir ne tokio chujovo garso
tenka klausyt, tai matyt turiu jau sarva tam, seniau nervas dar imdavo:D
kaip taip galima, bet...
teke buti vienose vestuvese, tai ten nx nx. vaizdas buvo neapsakomas, kabejo
ant stovu 2 panasios I mano ibizos, tik kad net pavadinimo nebuvo nieur
parasyta, reiskia dar didesnis no-name ir dar salia I gala kiekvienai
kolonelei pute po virtakrila, bo turbut stiprintuvai perkaitineti linke. vat
ju garsas tai buvo neapsakomai baisus:)

"Dainiushas"  wrote in message news:o3k1dp$sjs$1@trimpas.omnitel.net...

kažkokią kitokią turim tokio stiliaus, didelė sunku nešt jau, garso
bilekiek, bet jis toks, kad man kraujas iš ausų bėga išgirdus :D