Tema: Re: Apie saltini
Autorius: ostapas
Data: 2016-11-29 17:58:23
Šiaip yra ten kažkokių appsų valdymui. Bet nežinau, kaip tai veiks kai
avietė prisijungus prie telefono hotspoto - aš bandžiau viską pakabinęs ant
routerio.

"Sail"  wrote in message news:o1jr6i$f04$1@trimpas.omnitel.net...

Pabandziau pradini etapa su avietes native isejimu.

Pasileidau volumio, tai su juo tarsi viskas veiktu, bet ant androido
embedded browserio interfeisas toks, kad valdyti neimanoma. Ant dideles
plansetes viskas ok.

Tada perejau prie RuneAudio. Ten interfeisas chrome atrodo ok. Iseina
pasileisti smartphono hotspota ir valdyti per browseri, tad kaip ir be
paipildomu irenginiu galima bus kaime klausytis internetiniu stociu, kas
mano atveju yra liux.

Dabar lauksiu kol DAC'as ir deze atvaziuos is kinijos.