Tema: Re: Apie saltini
Autorius: fenix@w
Data: 2016-11-21 09:21:00
2016.11.21 08:55, Sail rašė:
> Dydis butu kaip ir px, jei tas daiktas priimtu USB. Atsinesei, ikisai ir
> groji - taip tinka.
>
> ipod nano man kazkaip nesiderina su patogumu. Ten gi be ekrano berods, kaip
> gabala pasirinkt?

cia bileka, kas ant liezuvio pasakiau :) yra pilna panasiu mazu geru
grotuvu, kiekviena didesne firma leidzia. tik vat su kokybe tai hmmm,
daug yra tokiu, kurie permanentiskai nuekvalaizinti i bumcika, t.y. zemi
uzkelti, vidutiniu nera, ekvalaizeri tampant dar labiau garsas
paslyksteja ir t.t. kad ir kaip keistai skambetu, as tikiu "walkman"
brendu, senas sony tapsnofonas grojo netiketai gerai.

pirmas linkas is google:
http://www.bestproducts.com/tech/gadgets/g1064/mp3-music-players/
kaip tik yra walkman ir ipod nano pamineti, pradziai gal koks draugas
paskolintu ar pan. ipod shufle lyg be ekrano

> Kol kas naudojau philipso mp3 grotuva, ale visi pizdavoja tipo blogis, yra
> geriau, tai va kas gi tas geriau?

....esu pradedantysis audiofilas, tai susilaikysiu nuo komentaru :)
gali but, kad ir tas dabartinis playeris yra pakankamai geras, viskas
atsiremia i tai, kokia dac mikroschema, yra pilna dual mono uz beshena
kaina, visa kita tik padazas.