Tema: Re: Cambridge dacmagic plus problema....
Autorius: MRT
Data: 2016-09-20 14:41:04
> Bet nuoširdžiai tau pasakysiu, paskutinis mano stacionarus, nebelaiko nervai :) Pasiliksiu su xbox ir nusipirksiu kokį nors
> surface booką (ten visokiem Pillars of ethernety užteks per akis)...:)

Tai jei CPU taip "greit" progresuos, tai tau is sito 4-os kartos dar ilgam :D..
Realiai po tokiu cirku "hw entuziazmas" lieka visokiems pinburniams paaugliams..
atrodo imi rimtesne matke, o ten bbz kas.. zaislas kazkoks, kur pyst pyst gliuk po gliuk..
Toks jausmas, kad su kokia B85 maziau vargo butu.. bet ten visokie klaidina
Industry leading Digital 4 +1 Phase Power Design << fak, tik 4+1.. gal imt 6+2

Is kitos puses su Z170 ten gerai pablusineta ru-forumiuke buvo, tai bent
aiskumo ivede man, kiek apskritai nesharintu magistraliu/portu/liniju yra..