Tema: Re: Cambridge dacmagic plus problema....
Autorius: [mikro]
Data: 2016-09-20 12:52:17
haaaa
VIA VL800 chip:
1.Up to 4 USB 3.0/2.0 ports on the back panel
tai ko blet noret:D
db teip, ten gale dar yra 2 usb priklausomi nuo intelio chipo, tai vat
spalva ju turi buti kitokia, juose turi irgi veikti, taip kaip veikia tau
priekiniai, nes priekiniai tik nuo intelio sitoje motinoje
o kaip ir sakiau, visokios atmatos kaip via, etron tai gerai, kad flashai
dar juose veikia...

"Exo"  wrote in message news:nrqpoq$6nq$1@trimpas.omnitel.net...

3 karta, 1155 pas mane, o jei konkrečiau tai šitas stebuklas
https://goo.gl/6Zkh8x

Exo

"MRT"  wrote in message news:nrqphf$6k1$1@trimpas.omnitel.net...

> Baisiai juokinga :D Gigasukabitas čia :)

Tai gal jau iki galo :) .. "gal net i tema butu prisimint ir paviesint
matkiu modelius."
Siaip gigabyte'as visokiu jungciu/suduku pasirode, kad daugiau kisa nei ASUS
su S1151.
Pas tave ko gero S1150.. bet vis vien pagal konkretu modeli kiek aiskiau
butu..