Tema: Re: nenaujas biudzetinis stiprintuvas?
Autorius: Sail
Data: 2016-09-12 14:20:11
Senuose stipriakuose ta funkcija atlikdavo saugiklis. Ir gana sekmingai, nes
mano praktikoj ner buve, kad pastovi itampa stipriako isejime sudegintu
kolonke.
Prasikala tranzai ir stipriako galinio saugiklis arba abu, ir basta.

40 voltu su 8 omu apkrova tai bus kokiu 5 amperu saugiklis, kurio funkcija
gali sekmingai atlikti plonas laidelis uzlituotas ant saugiklio korpuso.

Bet taip daryti galima jei i sugebi i reiklala paziureti paprastai.

Arba kaip minejai galima padaryt kolonkiu apsauga.