Tema: Re: nenaujas biudzetinis stiprintuvas?
Autorius: Dainiushas
Data: 2016-09-12 13:47:10
na tai viskas susideda. ir kaip jau sakiau - po blogesnio geresnis iš
karto jaučiasi nelabai. Atvirkščiai - smarkiai.

šiuo metu FIIO X5 II ---> Sony FA3ES --> Visaton Bijou. Bet kažkur viduj
jausmas, kad norėtųsi kažko dar ;) Ir kad tai bus greičiausiai kitas
stiprintuvas. Gal ir lituoklį imsiu į rankas.