Tema: Re: Panasonic RP-HD10 ausini? ap?valga
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2015-04-08 07:50:09
2015-04-07 20:37, PxYra rašė:
> neatskaičius mokesčių, pernai spalį-gruodį Lietuvoje buvo 714,5 euro,
> Latvijoje – 786 eurai, Estijoje – 1039 eurai.
> niekam siais laikais neidomu "neatskaičius mokesčių"

Skirtumas yra mentalitete. Lietuvis, lyg koks mongolu palikuonis, mano,
kad pinigai auga ant medziu ir reikalauja is valdzios paskutinius
marskinius nusirengti, o kai valdzia lieka nuoga - emigruoja lyg skeriu
spiecius. Estas gi, dirba Estijai kaip tikras zemdirbys... Beje,
Estijoje puse gyventoju tokie patys klajokliai kaip ir lietuviai. Ir,
jeigu skaiciuoti tik ju vidurki tai jis butu toks pat kaip Lietuvoje.
Tie kas sako, kad estams pasiseke, kad pasoneje Suomija tegu atsako i
klausima kodel kitai pusei Estijos nepasiseke, nes ir jiems ta pati
Suomija pasoneje. Beje, lietuvimas dar labiau pasiseke - jiems visas
pasaulis, o ne tik Suomija.