Tema: Re: Panasonic RP-HD10 ausini? ap?valga
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2015-04-08 07:43:40
2015-04-07 20:11, PxYra rašė:
> o dabar paviesink algu vidurki ir visi smagiai pasijuoksim

Juoktis is algu gali tik tie, kurie, ar ju tevai, rinkimuose balsavo uz
visokias prunskienes, kuri jiems zadejo pramonini kaima ir 30% buvusiu
kalukieciu jame. Beje, kai mokiausi mokykloje, tai mokytoja mums
aiskino, kad Hitleris panasiai tiek zadejo sukisti i duju kameras.
Taigi, Lietuvoje yra 2 visuomenes. Viena, kuri uz 250 lt ausines nesioje
plytas. Ir kita, lyg ir 700,000, gyvenanti is pasalpu.

Maqn keista yra tai, kad kai kalbama apie 250 litu ausines i diskusija
pasijungia tie, kuriems tos ausines visikai nereikalingos net, jeigu jas
isigytu 2 dienas panesioje plytas.