Tema: Re: spdif is laptopo
Autorius: locked
Data: 2015-01-26 02:37:56
"Icetom" <kk@kkk.lt> wrote in message
news:ma3a0m$v6e$1@trimpas.omnitel.net...
> Mažiau klausykite to Codeco. Pats naudoju iš kompo USB ->SPDIF (bendraašį)
> ir garso kokybė puiki, nes man dar vieno SAK lygiai taip pat

nu va, pats sakai, kad tokiu mazu skirtumu zmogus atskirti negali. o
kazkodel daznai megsti aiskinti apie garso pokycius kuriuos salygoja kur kas
absurdiskesni "pokyciai" tam tikrose grandyse, girdejima. pasimovei cia
biski. panasiai kaip pastebeti skruzdele, o traktoriaus ne. irodo, kad is
esmes nesusigaudai situose reikaluose, tiesiog turi galva prikimsta pseudo
ziniu, terminu kuriais operuoji, dalis is pardaveju, kita dalis is
lankstinuku, dar gabaliukas is bala zino kur, nu ir viena kita formule is
mokslo srities, tik gaila, kad is rasinejimu panasu jog ir ta dazniausiai
pritaikoma ne ten, o isvados kazkodel vis tiek uztikrintai daromos

is to ka seniau rasinejai kituose forumuose galima suprast, kad net nekurie
pusiau netikri audiofilai tingejo atsakinet i tamstos klausimus, nes vis
kazka ne taip suprasdavai ir panasiai :)

> nereikėjo-nesinorėjo, kai AV resiveryje gana rimtas jau stovi. Jei Codeco
> logika būtu teisinga, tai nebūtų rinkoje tokio gaminio, kaip pvz. šitas:
> http://www.berkeleyaudiodesign.com/alpha-usb/

pirma karta pamatei kazka neoptimalaus, kad taip sunku patiketi? :)
workaroundu ivairiu VISKAM visada buvo ir bus, bet tai nereiskia, kad jie
yra teisingiausias dalykas, elementaru

> nešiojamo kompo maitinimas vis tiek užmuilins dalį garso daugiau ar
> mažiau.

ar zinai kokio lygio "triuksmai" turi buti, kad apverstu bita. su tokiais
pats kompas neveiktu