Tema: Re: AV 5.1 Resieveris Yamaha RX-V475 atliko
Autorius: Velnias
Data: 2015-01-22 18:56:40
P.S. mano turėtą RX-V461 nupirko per 2 valandas nuo skelbimo įdėjimo, taip
kad upgreidas pilnai įvyko per pusdienį :)

"Velnias"  wrote in message news:m9r9pg$23v$1@trimpas.omnitel.net...

Vienžo susijungiau, susisetupinau, viskas gerai. Kaip ir su senuoju
variantu, man geriau pasiteisino rankinis setupavimas, ne YPAO kalibravimas.
Garse skirtumo praktiškai jokio nuo RX-V461, bet visi network, HDMI valdymo
ir kt. reikalai veikia kaip tikėjausi, taip kad upgreidas prasmę turėjo :)

Dėl vtuner accounto parašiau užklausą ten esančioje formoje, tai atrašė, kad
atsiųsčiau MAC'ą ir atriš jį nuo tavo accounto, taip kad su šituo panašu
irgi viskas išsispręs.

"DasI"  wrote in message news:m9me3l$eaj$5@trimpas.omnitel.net...

On Tue, 20 Jan 2015 21:23:20 +0200, Velnias wrote:

> Kokiu numeriu rytoj galiu paskambint jei norėčiau pirkti? (aš irgi iš
> Kauno,
> atsiimčiau iš rankų už grynus).

8sesi8sesi8trys8du1