Tema: Re: AV 5.1 Resieveris Yamaha RX-V475 atliko
Autorius: DasI
Data: 2015-01-20 20:46:37
On Tue, 20 Jan 2015 16:22:16 +0200, rr wrote:

> Į ką pakeitei geriau papasakok :)

Pioneer VSX-924K, uzh tai kad pigiai gavau, bet tikrai nesu labai
patenkintas. Taip smarves turi daugiau, bet pricipe ir yamahos uzhteko. Nu
ir dar turi 2-ra zona, ka principe ateity esu numates panaudoti. Ish
minusu tai: turi shlykstoka HDMI-CEC bendravimo su TV problemele, meniu
lievas(kai kurie dalykai ishvis i TV neisvedami, reik ant to mazho
ekranelio vargt. su sutrumpinimais), distancinis irgi lievas, valdymas
lagina arba kartais ishvis nusimusha(atrodo persimeta i kitos zonos
registra, ir tada pagrindines funkcijos nesuveikineja), appsas IMHO irgi
nabaisiai patogus lyginant su Yamahos.