Tema: Re: skaitau ir verkiu
Autorius: Kesha
Data: 2014-12-03 23:10:43
> Icetomai, tavo mintis ne tik gera, bet ir teisinga, kojelės turi įtaką.
> Naudoju Viprabod Cones, pakišau po grotuvu. Po stiprintuvu, patefonu įtakos
> nepastebėjau, bet po CD grotuvu - milžiniška.

iš karto atsiprašau jei kas ne taip, nes aš vėl po pirties :)
o kaip spygliai veikia, jei juos pakišti po foteliu ant kurio sėdi, kai
klausai muziką?
spygliai naudos duoda kolonelėm, nes tada kaimynai ne taip garsiai
girti žemų bumpsėjimą...
ar ne garmafono forume kažkas darė tyrimus, tai dejo spyglius po
laptopu ir muzika tiesiog atsigavo, bet aišku neprilygo paprastam cd ar
kur jau ten LP...