Tema: Re: skaitau ir verkiu
Autorius: Kesha
Data: 2014-12-02 23:29:17
Nu tai bybio verti tie inžinieriai, kurie projektuoja tokia aparatūrą,
kuri tokia jau jautri kabeliams, jau jei yra skirtumai tarp pragroto ir
nepragroto drato, tai vienintėlis kas gali šauti į galvą, tai kontaktas
sujungime, t.y. tarp šviežiai pajungtas ir "prikepęs", nors ir tai IMHO
bibienė...

> matai as nezinau, tik visgi buciau porie tu kurie pasirasytu jog yra girdeje
> skirtumus tarp prasildyto ir ne kabelio. Netgi sakyciau skirtumas tarp naujo
> is dezutes kabelio ir pragroto >200 h yra didesnis nei nuo kito kokio nors
> kabelio.
>
> jei paguglintum rastum 100000000+ to patvirtinimu is vartotoju. teigti kad
> visi jie PLACEBO - labai jau V.Putiniska.

kažkaip labai jau aš nepasitikinčiai žiūriu į tuos internetinius oj ir
aj.
Yra gerų dalykų ir logiškai paaiškinamų, bet nesamonių dar daugiau...
o ant putkios nevaryk - normalus bachūras ;D