Tema: Re: audiofilai ;)
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2014-03-12 01:38:14
tai kad ten vienivartai. ten tie anie ortoxai net y diskusyjes nesileidze.
panashu kad jie net patys vartoja osus ir softus sulietuvintus ypatingai
ishkreiptu budu ir netgi bando pajust pasitenkinima ;)

"RA"  wrote in message news:lfo6a1$m5h$1@trimpas.omnitel.net...

apie ka sitas grupsas? nenorit i koki omnitel.comp.sulietuvinimas persikelt?

"Dainiushas"  parašė naujienų news:lfo2sl$kq3$1@trimpas.omnitel.net...

nu bet nifiga nieko nesuprantu. Rimtai tai problemos atsimint tas kelias
lietuviškas raides ir jas naudot?

O kaip susijęs lietuviško programinės įrangos (ne)naudojimas su
(ne)rašymu lietuviškų raidžių - vis tiek nesupratau nieko :)