Tema: Re: audiofilai ;)
Autorius: CodeC
Data: 2014-03-11 23:05:17
On 2014.03.11 22:31, Dainiushas wrote:

> na tai nusipirk klaviatūrą su LT raidėm, kame problemos? Kita vertus,

nera tokios, kokia man patinka, su LT raidem.

> jei apsidairęs nepamatai tūliko, tai reiškia, kad gali pamyžt į fontaną
> Laisvės alėjoj, nes taip tau patogiau ir mažiau problemų?

> o čia tas kažkaip susiję su rašyba?

tai ne - skaitymas nesusijes su rasyba :)

beje, neatsakei i klausima. siais laikais bent jau OS, kad ir koki
benaudotum, yra lietuviska versija NE analfabetams. taip pat ir didzioji
dauguma softo. tik kazkodel itariu, kad nei naudoji tokia, nei naudosi
kadanors. bet parasei pora lietuvisku raidziu ir jautiesi smarkiai
geresnis uz tuos, kurie negaista laiko ne tik lietuviskiems meniu kompo
ekrane, bet taip pat ir patys raso be lietuvisku raidziu.