Tema: Re: Centrinis garsiakalbis
Autorius: MumZer
Data: 2014-02-03 22:02:38
del to, kad plačiai pastatyta: stereo įrašai (muzika) klausomi daugiau
kaip fonas ir lokalizacija nekaso
filmuose - su 5cm gal padauginau, bet jei žiūri daugiau nei 2 - jau
nuvažiuoja centras gerokai.
Jei ką - atstumas tarp frontų - 5.10, atstumas nuo tv kuris yra ant
frontų ašies - 2-2.20 priklausomai nuo to ar ant sofos ar ant kilimo
įsitaisai..