Tema: Re: Centrinis garsiakalbis
Autorius: pininfarina
Data: 2014-01-31 12:15:21
imk
http://www.lyra.lt/lt/garso-aparatura/garso-koloneles/Cabasse/Socoa-MT31
ir nesuk galvos.
Cia audiofilu grupe, o ne dizaineriu! :D

"Jonas Vingis"  parašė naujienų news:lcfsqq$met$1@trimpas.omnitel.net...

2014-01-31 11:56, Kesha rašė:
> Kadangi neklausęs šių cabasių, bet sprendžiant iš vaizdo, centrinė iš
> tavo paminėtų linkų nu niekaip neįsipaišys į tavo sistemą (garso prasme).
> Reiks aukoti dizainą :)

Na, viena iš tų mano linke parodytų yra tų pačių Cabasse Ki serijos už
3300Lt pas Lyrą. O vat MT31 serijos centrinė (t.y. tos pačios serijos
kaip Jersey) tekainuoja 1150Lt... Ki serijos floorstanderiai pas Lyrą
8kLt vs 3kLt už Jersey. Tad čia panašiau, kad ta centrinė neįsipaišo dėl
to, kad per gera - nu netikiu, kad jie 3 kartus kainą užkėlę vien dėl
dizaino.

Tai vat pagalvojau gal yra panašaus dizaino ir žmoniškiau kainuojančių
ir tų Cabasse Jersey lygį atitinkančių :)