Tema: Re: 24bit/96khz
Autorius: offline
Data: 2009-05-13 22:57:42
"AS" <no@mail.com> wrote in message news:gueuvs$8qk$1@trimpas.omnitel.net...

> "offline" <mano@mailas.ru> wrote in message

> Kai jau groja ir spaudi Next, praeina max 2 sekundes. Panasu, kad jis tada
> vel pradeda skaityti ir groja uzpildes buferi.

> Ilgai tikrai nepasakyciau. Ikisus per gal max 1,5 sekundes parodo
> ekranelyje, kas jam ten matosi. Hm... Tai gal cia manes tavo aprasytoji
> situacija ateityje laukia? O gal gamintojai kazka viduje
> pakeite/patobulino. Na, jau velu ka nors daryti. Tsakant otdaisia i
> naslazhdaisia... ;-) Del garso tikrai priekaistu neturiu.

Na nežinau. mano gan trumpa pažintis su šiuo daiktu usidarė, kaina gera, už
kainą gauni tikrai gerą garsą, bet masto ilgai, kompaktus skaito labai ilgai
ir kaprizingai... čia lyginant su cyrus'u. kažkaip garsas labai gerai, bet
tas lėtumas... nežinau ar tai abskritai šių daiktų bruožas, ar konkretaus
segzempioiriaus bruožas buvo. klausiau hifi pasaulyje. tai gal nuo
apibendrinimų susilaikyiu.