Tema: Re: Q: 24bit/96khz
Autorius: tOMZY
Data: 2009-05-12 15:34:43
kaip suprantu, būtent dėl 24bit, su 16bit tas neįmanoma. Nors jei tikėt tuo, ką man atrašė gramofone, tai nėr jokio kokybinio skirtumo tarp FLAC su 400 ir 900 kbps - atseit tik failo dydis ir jam sukompresinti reikalingas laikas skiriasi. Asmeniškai tuo netikiu. Netikiu, kad grotuvas realiuoju laiku dekoduoja. Įprastam kompui gal ir pakaktų resursų, bet tikrau ne delninukui ar tuo labiau ipodui.
Tiesa, praverstų pasiskaityt kokios literatūros apie tai.