Tema: Re: Q: kaip ishkept
Autorius: tOMZY
Data: 2009-03-26 09:55:24
Na, giria jį. Bet vien faktas, kad yra  24-bitų keitiklis (DAC), dar nieko nereiškia. Mano 400 lt kainavusiame DVD grotuve irgi toks yra. Ir mano CD grotuve toks yra, bet va pajungus prie išorinio keitiklio garsas pastebimai geresnis. Todėl ir Squeezebox rekomenduoja jungt prie išorinio DAC.

 Kaip tik vakar dariau šiokius tokius testus namie -  rezultate tas pigus pioneer DVD grotuvas pajungtas per optinį išėjimą prie mano išorinio Beresford TC-7510 DAC (t.y. veikia tik kaip transportas), laisvai apgroja Magnat MC1 CD grotuvą su 24-bit Burr Brown keitikliu - toks pats yra ir Squeezeboxe