Tema: Re: Q: kaip ishkept
Autorius: Bronco
Data: 2009-03-25 22:32:44
rr wrote:

> O jie klausai flac-ą su tokiu aparatu
> http://www.slimdevices.com/pi_squeezebox.html ? # High fidelity Burr-Brown™
> 24-bit DAC kaip ne kaip, ir nieko kept nereikia bei balvankių sandėliuot :)

O dėl paminėto įrenginio, tai jis gana įdomus, t.y. idėja tikrai vykusi,
tik klausimas kaip jis skamba. Man asmeniškai užrašai "Logitech" ir
"High fidelity" kažkodėl sunkiai susiderina :) Teoriškai, tai labai
labai teisingas požiūris į flac atkūrimą, klausimas tik dėl
realizacijos... Iš funkcinių ypatybių labai trūksta USB jungties. LAN ir
WLAN galimybės yra puiku, bet idealiausiu atveju aš tokį įrenginį matau
prijungtą prie hi-fi stereo stipro su įbruktu USB raktu, kuriame guli
įmesti keli kokybiškai nuripinti losslesai :)