Tema: Re: kaip deliotumet kolonkes?
Autorius: Icetom
Data: 2012-06-25 13:11:12
>Esu klauses kur galas buvo sudetas placiai aukstai taip kokiu 3-4m atstumu,
>ispudis labai patiko.

Ta prasme į šonus po 3-4 metrus? Kiek aukštai virš galvos? Su kokiu
resiveriu klausei?

Mano atveju R90 išeina vos vos virš/ties galvos viršumi (tai kaip -/+ ok).
Ir šiaip Audyssey XT32 man labai gerai apsupties kolonėles integruoja su
priekiu. Tarp kitko esu skaitęs, kad priekinės pločio (ar plius dar
priekinės aukščio) kolonėles labai gerą efektą duoda (jei ne geresnį kaip
galinės apsupties), bet nėra kaip išbandyti tokių variantų :). Čia kalbu
apie Dolby Prologic IIZ ir Audyssey DSX sprendimus.