Tema: Re: 1a
Autorius: Fla
Data: 2012-06-24 15:47:04
On 2012.06.23 13:46, Icetom wrote:
> Pamiršau paminėti. Nepirk iš Senukų ir pan. instaliacinių kolonėlių laidų. Nebent ne problema po kokių metų išgriauti tinką ir iš naujo pratempti vietoj oksidavusiusių laidų :D.  Pratempčiau kuo storesnius nepriklausomai ką konsultantai sakytų. T.y. 2x2,5mm2 storio.
>
> Pvz. http://www.audiokomponentai.lt/products/namu-aparatura/in-akustik-161/in-akustik-exzellenz-549

Nepigu :)

Beje, buvau belcanto vakar su kambariu schemom, laaabai liuks zmogus pakonsultavo :)
Apie kolonkiu isdesyma mano atveju, laidus, lubas (ne nezinojau apie akustines GKP) ir pan.
Ir naudos buvo daug, ir maloniai/kulturingai, ir t.t.
Zodziu atejus laikui pirkt, butent pas juos ir noretusi tai daryt.

Del laidu - galinem kolonelem desiu 2.5mm (gal net paprasta viengysli),
o priekiui >=4mm.

O del senuku laidu - ten ne tokie patys kaip lemona/rcl/biciuliai/evita/... ?
Nes pries daug metu esu ten pirkes paprastus varinius "audio" permatoma izoliacija,
kazkas tarp 2mm ir 4mm, tai kazkokio blogumo juose po siai dienai nesimato..