Tema: Re: stiprintuvo kanalu skaicius
Autorius: Icetom
Data: 2012-01-19 11:40:44

>klysti.

Ir tikrai. Tavo paveiksliuke buvo sunku įskaityti keliose vietose.
Pažiūrėjus galinės nugarėlės foto, matosi, kad turi 9 garso kolonėlių
jungtis. Kažkokia betvarkė pas tą Pioneer... Gal jie nurodo 7 galios
kanalus, todėl, kad 9 kolonėlių pajungimo atveju tuos papildomus 2 kanalus
maitina iš to pačio "7" kanalo ? Neįsivaizduoju, kodėl taip Pioneer nurodo
naudojimo instrukcijose ir specifikacijose...

>arba del to, kad daugiau kaip 7 kanalu sis receiveris vienu metu
>neiskoduoja

O kodėl jis turėtų, jei nėra tokio garso formato (8.x ar daugiau)?

>Bet, kaip mini, jei is viso tokiu blureju su 9 kanalais nera, tai gal ir
>dekoderiu nera, ir aukstesni modeliai irgi max 7 kanalus iskoduoja?

Papildomus kanalus įjungia į darbą garso procesorius paėmęs garso
"informaciją" iš garso takelio. Pvz. iš priekinių (kairė ir dešinė) ir ją
paskirsto į priekines ir priekines "plačias" taip ir gauni išplėstą garso
formatą ne pagal "standartus". Ir toks papildomų kanalų panaudojimas (garso
kokybė jų naudojimo metu) priklausys tik kaip gerai veikia tai valdanti
programa.

>O ar buna kitaip? buna du atskiri LFE kanalai?

LFE kanalas vienas, bet su MulitEQ XT32 du subus valdo atskirai. Pvz. vienas
vienaip bus sureguliuotas procesoriaus, kitas kitaip sukalibravimo metu.
Kiek supratau iš forumų - kiti sprendimai (tame tarpe ir Multi EQ XT) du
subus "mato" kaip vieną. T.y. abiems subams bus pritaikytas toks pats
sureguliavimas (ne individualus).

>Idomu kaip butu su 2 subais, tikiuosi greitu metu turesiu galimybe
>isbandyti.

Jei planuoji naudoti 2 subus, aš tavo vietoje rinkčiausi resiverį su MultiEQ
XT32. Kaip manai, kodėl Elite serijos resiverių savininkai vėliau ieško
minėto išorinio subų ekvalaizerio (jame naudojamas tas pats MultiEQ XT32) ;)
.. Tau spręsti...