Tema: Re: stiprintuvo kanalu skaicius
Autorius: Darka
Data: 2012-01-19 10:19:37

> garso šaltiniai - BD diskai po kol kas maksimaliai turi 7.1 garso takelį.
>
> AV resiveriai, procesoriai, kiek teko matyti iki 11.2.

> Nebūtinai. Pvz. Denon AVR-4311 pats gali stiprinti 9 kanalus + 2 kanalus
> per išorinį galios stiprintuvą. T.y. šiuo atveju: galios stiprintuvas 9.x,
> o pradinis stiprintuvas 11.x

> Nėra ten jokios klaidos. Gamintojas viską teisingai nurodo-reklamuoja.
> Minimas modelis palaiko tik 7.2. Jei atidžiau žiūrėtum kas parašyta
> paveiksliuke, tai perskaitytum, kad 2 kanalai skirti tik 2-ai zonai.

klysti. Galiniai kanalai turi dvi paskirtis: arba 7.2 variante naudojami
kaip "galiniai erdviniai", arba kaip "zone 2".
Man idomiau priekiniai, kurie, kaip nurodoma, gali buti pajungiami  kaip
"priekiniai virsutiniai", "priekiniai soniniai" arba kaip "B" - kazkodel
taip ivardijama 3 zona. Sitoj vietoj man keista, kodel tie priekiniai
neivardijami kaip 9.2 sistemos dalis. Cia as iziuriu 2 variantus - arba tik
del to, kad marketingui neparanku (reikia stumti ir brangesnius modelius),
arba del to, kad daugiau kaip 7 kanalu sis receiveris vienu metu
neiskoduoja.
Bet, kaip mini, jei is viso tokiu blureju su 9 kanalais nera, tai gal ir
dekoderiu nera, ir aukstesni modeliai irgi max 7 kanalus iskoduoja?

> Skaityk paveiksliuko kairėje pastabą apie žemo dažnio kanalą ir
> paskirstymą per 2 išėjimus. Nors išėjimai du, bet žemo dažnio kanalas
> vienas. Abu subai veiks sinchronizuotai-vienodai.

O ar buna kitaip? buna du atskiri LFE kanalai?

> 1. Jei nori AV resiverio su 9.x palaikymu. Vėl gi pirmas iš kandidatų -
> prakeiktas Denon AVR-4311 :).
> 2. Jei nori AV resvierio su 11.x palaikymu. Tada lieka tik prakeiktas
> Denon AVR-4311 :) ar Yamaha 3010 .
> 2. Pioneer AV resiveriai neturi žemo dažnio valdymo galimybės. Todėl jei
> nori sukalibruoti žemo dažnio kolonėlę naudojimui su Pioneer AV resiveriu
> konkrečioje patalpoje teks ieškoti naudoto SVS AS-EQ1 Subwoofer EQ.

Ar tikrai? MCACC pries reguliavima praso ijungti ir suba, o po nustatymo
rodo visus kanalus, ju lygius ir t.t., iskaitant ir LFE kanala. Idomu kaip
butu su 2 subais, tikiuosi greitu metu turesiu galimybe isbandyti.