Tema: Re: Stereo sistema
Autorius: offline
Data: 2009-03-25 09:16:03
Na galingumas tai dar tooli gražu ne viskas.
Man Naimo blraižas pasirodė biški kitoks. sakyčiua ramesnis biški. nors
labai galima daigtas kad dėl kolonėlių.
vistiek RS6 skambesys man kol kas the best.
REiks daryt pavasarinį vojažą ir paklaujsyt dar ko nors.. pažiūrėsim ant kie
audiofilija manyje gyva :)