Tema: Re: Stereo sistema
Autorius: Icetom
Data: 2009-03-18 00:27:40
Nu, nu... Mano biudžetas pradžioje namų kinui irgi buvo iki 3000 Lt
(reciever'is su radiju+ nebrangios kolonėlės). Vėliau biudžetas patapo
5000-6000 Lt nusprendus, kad pradžiai bus stereo (kolonėlės ir
stiprintuvas), o vėliau galbūt bandysiu aplink ją lipdyti namų kiną. Na ir
ką, baigėsi, kad su paskutiniu pirkiniu - sistemos kaina išėjo labai arti 10
tūkts Lt (kartu su laidais taip pat: tarblokinius pirkau pigius iki 100 Lt)
:)  Visą naktį nemiegojau, kol apsisprendžiau leisti tiek pinigų ar ne, nes
tai pirmas tokio tipo pirkimas buvo. Dabar jau ramiai žiūriu į tai :) Man
atrodo, mes dar psichologiškai nepasiruošę tokiems pirkimams. Apsilankius
Europos, JAV forumuose, susidarė įspūdis, kad ten ne mažiau 30 proc.
pardavimų,  kai moka už komponentą 1000 EUR/1000 USD

> Labai slidus dalykas tas biudžetas... svarstau ar pataupyti ir išsisukti
> su kokiais 3.5 klt (Q1050i+stipras už kokius 2 klt) ar vis dėlto ryžtis
> kokiems

Viską teisingai parašei. Man patikę stereo variantai
(kolonėlės+stiprintuvas+CD grotuvas ar pan.) lygiai tiek pat kainuoja :)
> Aš primetinėjau kad vien už kolonas 5.1 normalios firmos gaunasi apie
> 7klt, o dar ir resyverį ne bet kokį tokiai reikia, manau minimum nuo 4
> klt. Na t aip galvoju, gal klystu.

Ten pat rasi ir NEAT kolonėles;)
> Dėkui, pastarosios 3 firmos man atrodo yra pas Sound Service, tai man
> netoli ir patogu kad vienoje vietoje. Reiks užbėt ir čia :)

Vat Belcanto gal ir turi dar Cyrus 8vs2 (savo sandėlyje ar deminius).  Hi-Fi
pasaulis po mano pirkimo kaip ir nebe labai (bent jau sidabrinės spalvos) ,
jei juos gerai supratau :)
> Na mačiau kad Belcanto daro nuolaidas Cyrus vs2 modeliams, Hi-Fi salone
> irgi juos mačiau, taip kad gauti jų neturėtų būti problema.

Tai aš stereo irgi žalias buvau :) Namų kino sistemose man paprasčiau viskas
:) Dabar, po apsilankymų salonuose, gavus patarimų ir nuomonių nuo offline,
Tomzy , Dainiusho ir kitų dalyvių jau geriau gaudausi. DAC reiškia Digital
to Analogue converter, t.y. skaitmeninį garso signalą konvertuoja į
analoginį. USB reiškia, kad tokį stiprintuvą pajungus prie kompiuterio,
kompiuteris jį matytų kaip garso plokštę, anot Cyrus.